عشق و نفرت
عشق و نفرت


آغاز بی پایان

بنشین در کنارم, دستهایت را بگذار در دستهایم, نگاه کن به چشمهایم...

نگاه کن

بیشتر نگاه کن...

با تمام وجود دوستت دارم, با تمام وجود تو را میپرستم. من که تنها تو را دارم و جز تو کسی را نمیخواهم.

دلت هوای آغوشم را کرده؟ بیا که من خیلی وقت است دلم به هوای دیدنت بهانه آغوشت را کرده! احساس پر از عشق همین است. آرامش, همان ارامشی که از تو میخواستم, همان رویایی که همیشه ارزو میکردم. با تمام وجود حس میکنم تو فقط مال منی. این سکوت است که امده تا تنها صدای تپشهای قلب هم را بشنویم تا ارامتر شویم. امروز روز من و تو است مثل روزهای دیگر که مال ماست. روزهای با هم بودن مقدس است, هر روز ما روز عشق است! روز به هم رسیدن, روزی که با تمام وجود خوشبختی را حس کردم, و شب و روز شکر میکردم او را که تو را به من داد. تو را دارم, برای همیشه ای همنفسی که با تو نفس میکشم جان میگیرم و عاشقانه زندگی میکنم. عاشق زندگی ام چون زندگی من تویی عشقم. عاشق عشقم چون عشق من تویی. عاشق بارانم زیرا در زیر باران یا با تو هستم یا به یاد تو. عاشق غروبم چون اتش عشقت را در دلم شعله ور میکند, ارزوهایم را زیباتر میکند. عاشق همه روزها,  ساعتها و لحظه های زندگیم چون تو را دارم عزیزم.

عزیزمی, عشقمی, هستی منی, الهی من فدای خنده هایت, اشکهایت, نگاه مهربانت, حرفهایت شوم. بیا در اغوشم, هیچگاه از کنار من نرو, هیچگاه دستهایت را جدا نکن از دستهایم, همیشه بمان تا من نیز زندگی کنم به عشق بودنت! به عشق بودنت سالیان سال زندگی کردن را دوست دارم, دلم نمیخواهد هیچگاه بمیرم. عاشق تو بودن را دوست دارم. لبهای سرخت را بر روی لبانم بگذار تا به اوج عشق برسیم, تا بگویم به تو که لبهایت به شیرینی روزهای زندگیست. اغوشت اخرین سرپناهم در لحظه های عاشقیست! بیشتر نگاهم کن, که نگاهت مرا دیوانه میکند. بگذار من دیوانه, دیوانه تر شوم, ازین که با توام همان مجنون قصه ها شوم.

بیشتر نگاهم کن...

همیشه در کنارم بمان عشق من...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,

|
 



به وبلاگ من خوش آمدید. خوشحال میشم اگر نظر بدید. امیدوارم از فضای این وبلاگ لذت ببرید...
ALIREZA_SH992@YAHOO.COM
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

علیرضا

 

اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

من مات شدم...!!!!
آرزویم این است...
عشق بی پایان
عشق بچه گانه ...!!!!!!!!!!!
آرزو...
داستان شکست عشقی
باور...!
وفادار بمان...
عشق...!!!!!!!!
در پناه آغوشت
دنیای عاشقانه من
رویای خیس
شعر بی پایان من ( متن عاشقانه )
میخوانمت تا دلم آرام بماند
آن شب باران می بارید
نامه ی خدا...!
عشق چرا کور است...
عشق و تاریخ مصرف...
همیشه عاشق همیم...
عشق یعنی چه؟؟!!!
داستان عشق...
داستان "گل سرخ"
خدا رو دوست دارم
شب عروسی...!!! (حتما بخوانید)
رویا...!
بود و نبود!
به استقبال تو...
می ترسم...!
مرهم تنهایی...
گمت کرده ام انگاری...!
عشق، ثروت و موفقیت
یک عاشقانۀ آرام!!!
عشق واقعی...
عشق پاک
امتحان عشق
عشق!!!!!!
حرف دل اکثریتمون با خدا...!!!
دلم آرام نمی گیرد...
گذرگاه عشق...
فرصت آخر...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و نفرت و آدرس eshgh-mamnu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بچه های باهوش
دنبا
LOVE & LIVE
طراوت باران
عاشقی
UMBRELLA
خسته ی راه...
قمار عشق ...
عشق=نرسیدن
کلبه تنهایی من
♥♥♥فرشته های عاشق♥♥♥
تنـــــــــــــــــها
وبلاگ عاشقانه
*"عشـــــــق و جنــــــــون"*
دوستت دارم M
زی
حریم دل
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 76307
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



این سایت را حمایت می کنم

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->